لوگو

اخبار

اخبار

کسب تندیس بهترین سایت سال 1400 در چهاردهمین جشنواره وب و موبایل ایران برای مشتریان سیگما

1401/1/28 یکشنبه
وبسایت بانک سامان در چهاردهمین جشنواره وب و موبایل ایران در گروه بانک، بیمه و شرکتهای بورسی بعنوان بهترین سایت سال 1400 از نگاه مردم و همچنین از نظر هیئت داوران انتخاب شد.
وبسایت بانک سامان در چهاردهمین جشنواره وب و موبایل ایران در گروه بانک، بیمه و شرکتهای بورسی بعنوان بهترین سایت سال 1400 از نگاه مردم و همچنین از نظر هیئت داوران انتخاب شد. برخی از پارامترهای مهم در ارزیابی بهترین سایت در این جشنواره، مباحثی مانند تجربه کاربری، رابط کاربری، معماری محتوایی، خلاقیت، پرفورمنس و امنیت وبسایت بود که بانک سامان در تمامی این فاکتورها توانست رای مثبت از هیئت داوران دریافت کند. بانک سامان بطور مستمر اقدام به نوسازی و بهینه سازی وب‌سایت خود میکند تا تجربه کاربری بهتری برای مخاطبان خود ارائه کند.

در پورتال بانک سامان و پورتال خدمات سامان زندگی، پیشرفته ترین فناوری ها و امکانات برگرفته از جدیدترین فناوری های روز توسط شرکت سیگما پیاده سازی و راه اندازی شده است.
 

نسخه قابل چاپ
آرشیو اخبار
لوگو سیگما

شرکت توسعه زیرساخت های فناوری اطلاعات سیگما برترین مجری و ارائه دهنده ابزارهای ایجاد و راه اندازی پرتال های سازمانی، خدمات الکترونیکی امن، خدمات رایانش ابری، دسترس پذیری (WCAG) و خدمات مشاوره دولت الکترونیک به سازمانها و شرکتها میباشد.

1401© کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شرکت توسعه زیر ساخت های فناوری اطلاعات سیگما میباشد.