پورتال سيگما

پورتال شرکت برتر اندیش فرسب (چاپار)

مشاهده وب سایت
.
.

معرفی شرکت برتر اندیش فرسب

مجموعه چاپار به عنوان یکی از مجموعه‌های دانش بنیان کشور و تایید صلاحیت شده توسط معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری به عنوان بزرگترین ارایه‌دهنده خدمات ارتباطی مبتنی بر بستر پست الکترونیک در ایران است. این مجموعه درصدد توسعه فناوری های نوین برپایه مهندسی کامپیوتر و رشته های مرتبط درراستای توسعه و بومی سازی پست الکترونیک و خدمات ارتباط محور مرتبط با آن است .مجموعه چاپار در سال 1390 با ورود موثر به حوزه فروش محصولات سازمانی پست الکترونیک و رقابت با کلیه فروشندگان خارجی که قدرت موثر بازار ایران محسوب می‌شوند، در رقابتی تنگاتنگ موفق به کسب درصد قابل توجهی از مشتریان آن ها طی زمانی کوتاه شد و به واقع، اقتصاد مقاومتی را در طول این سال‌ها و در حوزه تخصصی خویش معنا بخشید. طراحی پورتال شرکتی چاپار و راه اندازی سامانه های این شرکت بزرگ توسط متخصصین توانمند شرکت سیگما انجام شده است.

آدرس : تهران- سید خندان- خیابان دکترعلی شریعتی- کوچه بسطامی (موزه) پلاک31
تلفن تماس: 021-88523920

سیستم ثبت درخواست استخدام

کارشناسان و متخصصین علاقه مند به استخدام در چاپار، با مراجعه به این سامانه و تکمیل فیلدهای مربوطه مانند آخرین مدرک تحصیلی، رشته تحصیلی، نوع همکاری و... میتوانند درخواست استخدام خود را ثبت و ارسال نمایند و منتظر تماس کارشناسان چاپار باشند. همچنین امکان ضمیمه کردن فایل رزومه کاربران در این سامانه تعبیه شده است.

سیستم ارتباط با مشتریان

اشخاص حقیقی و حقوقی با مراجعه به این سامانه و درج اطلاعاتی مانند نام و نام خانوداگی، شماره تماس، ایمیل، موضوع و... میتوانند پیغام خود را برای چاپار ارسال نمایند. این پیغام میتواند حاوی نظرات، پیشنهادات، انتقادات و سوالات باشد.

سیستم ثبت درخواست دمو

شرکت ها و سازمانهایی که قصد خریداری سرویس های ایمیل سازمانی چاپار دارند، از طریق این سامانه قادر خواهند بود درخواست دموی خود را ثبت نمایند. تنها کافیست نام شرکت یا سازمان، سمت شغلی و تلفن تماس را در فرم مربوطه وارد کنند و منتظر تماس کارشناسان چاپار باشند.

سیستم ثبت درخواست کاتالوگ

تحقیق قبل از خرید در قالب بروشورها و کاتالوگ ها، امری مرسوم برای خریداران میباشد. شرکت ها و سازمانهایی که نیاز به اطلاعات کامل و همه جانبه از سرویس های ایمیل سازمانی چاپار دارند، با مراجعه به این سامانه میتوانند درخواست دریافت کاتاوگ را ثبت نمایند.

دیگر مشتریان سیگما

1398/12/13 سه‌شنبه
لوگو پورتال سیگما

شرکت توسعه زیرساخت های فناوری اطلاعات سیگما برترین مجری و ارائه دهنده ابزارهای ایجاد و راه اندازی پرتال های سازمانی، خدمات الکترونیکی امن، خدمات رایانش ابری، دسترس پذیری (WCAG) و خدمات مشاوره دولت الکترونیک به سازمانها و شرکتها میباشد.

1401© کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شرکت نرم افزاری سیگما میباشد.