لوگو

اخبار

اخبار

حضور شرکت سیگما در اینوکس کیش ۲۰۱۹

1398/8/30 پنجشنبه
شرکت سیگما در ششمین نمایشگاه بین المللی  بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی (اینوکس کیش ۲۰۱۹) حضور یافت.
شرکت دانش بنیان سیگما بعنوان یکی از پیشتازان مجری سامانه های الکترونیکی و درگاه های سازمانی امن، در رویداد بین المللی بزرگ اینوکیس کیش ۲۰۱۹ که با هدف معرفی فناوری های جدید در عرصه بورس بانک، بیمه و خصوصی‌سازی برگزار شده بود، شرکت کرد و از جدیدترین محصولات و دستاوردهای خود (رایانش ابری، سامانه اعتبارسنجی و پرتال تحت وب سازمانی ) رونمایی کرد. اینوکیس کیش ۲۰۱۹، بهترین فرصت را برای صاحبان سرمایه، بورس و بیمه فراهم کرد تا بتوانند دستاوردها و روش های نوین بازار مالی را به عرضه نمایش بگذارند.

این نمایشگاه که با حضور 40 مشارکت کننده بین المللی از 25 کشور جهان، 260 مشارکت کننده داخلی و با حضور سفرای کشورهای لهستان، آفریقای جنوبی، قزاقستان، مجارستان، تاجیکستان، آفریقای جنوبی، بلژیک و روسیه به مدت چهار روز در نمایشگاه‌های بین‌المللی کیش برگزار شده بود، در 30 آبان ماه خاتمه یافت. بیش از ۶۰% ظرفیت بیمه کشور در این نمایشگاه حضور داشت و مجموعه بانک‌ها، مجموعه موسسه‌های بزرگ سرمایه گذار در این رویداد مشارکت کردند.

نسخه قابل چاپ
آرشیو اخبار
لوگو سیگما

شرکت توسعه زیرساخت های فناوری اطلاعات سیگما برترین مجری و ارائه دهنده ابزارهای ایجاد و راه اندازی پرتال های سازمانی، خدمات الکترونیکی امن، خدمات رایانش ابری، دسترس پذیری (WCAG) و خدمات مشاوره دولت الکترونیک به سازمانها و شرکتها میباشد.

1401© کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شرکت توسعه زیر ساخت های فناوری اطلاعات سیگما میباشد.