لوگو

شرکت های بزرگ خصوصی


شرکت برتر اندیش فرسب (چاپار)

درباره چاپار

مجموعه چاپار به عنوان یکی از مجموعه‌های دانش بنیان کشور و تایید صلاحیت شده توسط معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری به عنوان بزرگترین ارایه‌دهنده خدمات ارتباطی مبتنی بر بستر پست الکترونیک در ایران است. این مجموعه درصدد توسعه فناوری های نوین برپایه مهندسی کامپیوتر و رشته های مرتبط درراستای توسعه و بومی سازی پست الکترونیک و خدمات ارتباط محور مرتبط با آن است .
مجموعه چاپار در سال 1390 با ورود موثر به حوزه فروش محصولات سازمانی پست الکترونیک و رقابت با کلیه فروشندگان خارجی که قدرت موثر بازار ایران محسوب می‌شوند، در رقابتی تنگاتنگ موفق به کسب درصد قابل توجهی از مشتریان آن ها طی زمانی کوتاه شد و به واقع، اقتصاد مقاومتی را در طول این سال‌ها و در حوزه تخصصی خویش معنا بخشید.
یکی از مهمترین نکات قابل ذکر در خصوص این مجموعه گستردگی مشتریان آن در پهنای جغرافیایی کشور است؛ آنچنان که در حال حاضر از جنوبی‌ترین نقاط کشور تا شمالی‌ترین نقاط کشور مشتریان چاپار گسترده شده‌اند و این روند همچنان ادامه دارد. گفتنی است چاپار در سال 1391 در جشنواره فناوری اطلاعات کشور حائز رتبه برتر خدمات مبتنی بر وب شد.
طراحی پرتال سازمانی مجموعه سرویس های چاپار توسط نرم افزار طراحی پورتال سیگما انجام شده است. شرکت سیگما تولید کننده نرم افزار پورتال ساز دارای گواهینامه امنیت نرم افزار میباشد از ویژگی های این سیستم پرتال به امنیت بالای آن می توان اشاره کرد. 

چاپار

وب سایت: https://chaapaar.ir
تلفن تماس: 021-88523920
کلمات کليدي
شرکت برتر اندیش فرسب, سایت شرکت برتر اندیش فرسب, سایت چاپار, سایت چاپار ساخت ایمیل, سایت ایمیل چاپار, پورتال, پرتال, پرتال سازمانی
لوگو سیگما

شرکت توسعه زیرساخت های فناوری اطلاعات سیگما برترین مجری و ارائه دهنده ابزارهای ایجاد و راه اندازی پرتال های سازمانی، خدمات الکترونیکی امن، خدمات رایانش ابری، دسترس پذیری (WCAG) و خدمات مشاوره دولت الکترونیک به سازمانها و شرکتها میباشد.

1401© کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شرکت توسعه زیر ساخت های فناوری اطلاعات سیگما میباشد.