پورتال سيگما

پورتال شرکتی فرادیس البرز

مشاهده وب سایت
.
.

معرفی شرکت داده ورزی فرادیس البرز

شرکت داده ورزی فرادیس البرز در سال 1383 به منظور ارائه خدمات جدیدی در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات تأسیس گردید. این شرکت در حال حـاضر با در اختیــار داشتن بزرگترین شبکه پشتیبـانی دستگاه های خودپرداز Wincor/Nixdorf و تجهیزات ماهواره ای و زمینی VSAT/VNB  رتبه اول شورای عالی انفورماتیک میباشد. در اختیار داشتن بیش از700 نفر از مجرب ترین کارشناسان و متخصصین فنی در 120 دفتر عملیاتی در سراسر کشور و همچنین سایت مجهز تعمیرات مرکزی در تهران، توان عظیم و دانش منحصر به فردی در تعمیر انواع ماژول های خودپرداز، پایانه های مخابراتی Cashless ATM ,VSAT/VNB, تجهیزات شعب و پایانه های فروش به وجود آورده است که همه این موارد باعث ارائه سبد کامل خدمات پشتیبانی با سرعت و کیفیت بالا به مشتریان و در نهایت رضایت ایشان شده است. طراحی پورتال سازمانی و سامانه های تحت وب شرکت  داده ورزی فرادیس البرز توسط شرکت سیگما انجام شده است.
دفتر مرکزی: تهران، خیابان ولیعصر(عج)، بالاتر از میدان ونک،خیابان خلیل زاده، پلاک 20 
تلفن: 85910 ایمیل: info@faradis.com

سیستم ثبت درخواست استخدام

متخصصین و کارشناسان در مشاغل مختلف مورد نیاز شرکت فرادیس البرز میتوانند با مراجعه به این بخش و تکمیل فرم های مربوطه، اقدام به ثبت و ارسال درخواست همکاری کنند و در مراجعات بعدی از طریق کد رهگیری، نتیجه درخواست خود را پیگیری نمایند.

دیگر مشتریان سیگما

1398/12/13 سه‌شنبه
لوگو پورتال سیگما

شرکت توسعه زیرساخت های فناوری اطلاعات سیگما برترین مجری و ارائه دهنده ابزارهای ایجاد و راه اندازی پرتال های سازمانی، خدمات الکترونیکی امن، خدمات رایانش ابری، دسترس پذیری (WCAG) و خدمات مشاوره دولت الکترونیک به سازمانها و شرکتها میباشد.

1401© کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شرکت نرم افزاری سیگما میباشد.