پورتال سيگما

پورتال شرکت ایرانسل

مشاهده وب سایت
.
.

معرفی ایرانسل

در راستای اجرای برنامه سوم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور و در جهت تحقق ماده ۱۲۴ برنامه مذکور و با هدف توسعه ارتباطات و مخابرات از طریق خصوصی‌سازی و سرمایه‌گذاری شرکت‌های خارجی، وزارت ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات در مهرماه ۱۳۸۲ اقدام به برپایی مقدمات برگزاری مزایده اپراتوری دوم تلفن همراه نمود. این اقدام به منظور حمایت از سرمایه‌گذاری خارجی و مشارکت بخش خصوصی داخلی و در جهت ترویج رقابت، تضمین رقابت سالم، کاهش تصدی‌گری، نظارت بر تعرفه‌ها و کیفیت خدمات و حمایت از مصرف‌کنندگان انجام گردید. پس از انجام تشریفات مزایده و بررسی پیشنهادات شرکت کنندگان، وزارت ارتباطات و فن‌‌‌‌آوری‌‌ اطلاعات در تاریخ ۲۷ بهمن ۱۳۸۲ کنسرسیوم ایرانسل را به عنوان برنده مزایده اپراتوری دوم تلفن همراه اعلام نمود.

سرانجام پس از تصویب قانون اجازه موافقتنامه پروانه شبکه و خدمات ارتباطات سیار توسط مجلس شورای اسلامی و شورای محترم نگهبان و واریز مبلغ حق لیسانس از طرف ایرانسل در تاریخ ۳ آبان ۱۳۸۴، شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل در۶ آذر ۱۳۸۴ موفق به دریافت پروانه شبکه خدمات ارتباطات سیار (جی اس ام) از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات گردید. شایان ذکر است، این مجوز در سطح ملی و برای پوشش جغرافیایی کل کشور اعطا گردیده است.  برند ایرانسل در سال ۱۳۹۲ در دهمین جشنواره ملی قهرمانان صنعت ایران به عنوان یکی از ۱۰۰ برند برتر ایران شناخته شد. طراحی سامانه ها و همچنین طراحی و راه اندازی پورتال سازمانی رسمی ایرانسل توسط شرکت سیگما، افتخاری دیگر در زمینه طراحی پورتال میباشد.

دفتر مرکزی: تهران، میدان هروی، خیابان شهید پناهی نیا، خیابان زندی، کوچه قادری، کوچه علی دوست، پلاک ۵، شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل

پیاده سازی دسترس پذیری معلولین در سایت ایرانسل

متخصصان استاندارد WCAG در شرکت سیگما، برای دسترس پذیری به محتوای سایت ایرانسل، قابلیت های زیر را در سایت پیاده سازی کردند:
افزایش سایز فونت
کاهش سایز فونت
بزرگ نمایی صفحه
کوچک نمایی صفحه
افزایش فاصله بین خطوط و کلمات
واضح کردن صفحه
خواندن متن به صورت صوت
معلولان، کم توانان و سالمندان در سایت ایرانسل با سه بار فشردن دکمه SHIFT عملکردهای سایت را سفارشی سازی مطابق با نیازهای خود سفارشی سازی نمایند.

سیستم مناطق تحت پوشش

مشترکان سیمکارت های ایرانسل از طریق این سامانه قادر خواهند بود وضعیت پوشش دهی اینترنت ثابت، 4G، 3G ,... محل سکونت خود را بررسی نمایند تا بتوانند انتخاب های بهتری در استفاده از خدمات و محصولات ایرانسل داشته باشند. کاربران با انتخاب شهر مدنظر خود و همچنین نوع شبکه، میتوانند وضعیت پوشش دهی خدمات ایرانسل را در نقشه مشاهده نمایند.

ترابرد به ایرانسل

مشترکین اپراتورهای دیگر مانند همراه اول، رایتل و... بدون هیچ تغییری در شماره تلفن همراه خود می توانند با مراجعه به این سامانه رایگان و ثبت اطلاعات مورد نیاز در فرم سامانه، ایرانسلی شوند و از قیمت‌های مقرون به صرفه، اینترنت پرسرعت، کیفیت بالا در آنتن‌دهی، تنوع خدمات و محصولات و پوشش‌دهی گسترده لذت ببرند.

سامانه ثبت پیشنهادات برای شرایط اضطراری

شرکت ایرانسل به عنوان بستری برای ارائه محصولات دیجیتال و خدمات ارتباطی، چالشی را در بستر انفورماتیک برای همکاران خود  در نظر گرفته است. در این چالش، متفکران باید شرایطی اضطراری را طرح و سپس بهترین راهکار را برای مدیریت و برطرف کردن آن در این سامانه ارائه نمایند.

سامانه درخواست همکاری

شرکتها و انواع کسب و کارها با مراجعه به این سامانه و تکمیل اطلاعاتی مانند زمینه همکاری، توضیحات پیشنهادات همکاری، نام شرکت و... میتوانند درخواست همکاری خود را برای شرکت ایرانسل ارسال کنند و ظرف مدت 15 روز کاری، نتیجه پیشنهاد همکاری شرکت خود را دریافت کنند.

سامانه ارتباط با مشتریان

مشترکین ایرانسل سوالات، نظرات، پیشنهادات، انتقادات و... خود را میتوانند از طریق تکمیل فرم این سامانه، با شرکت ایرانسل در میان بگذارید تا کارشناسان در اسرع وقت آنها را بررسی و نتیجه را به مشترکین اعلام نمایند.

سامانه توزیع کنندگان عمده

این توزیع‌کنندگان وظیفه فروش تمامی محصولات فیزیکی (مودم‌های ثابت و همراه و کارت‌های شارژ و اینترنت) و الکترونیکی (بسته‌های اینترنت، شارژ مستقیم و کد شارژ) ایرانسل را بر عهده دارند. مشترکین ایرانسل میتوانند با مراجعه به این سامانه، این توزیع کنندگان را شناسایی کنند و برای خرید محصولات، به آنها مراجعه نمایند.

خرید آنلاین بسته‌های اینترنت همراه

مشترکین ایرانسل از طریق این سامانه و انتخاب طرح ها و بسته های پیشنهادی موجود، می‌توانند با چند کلیک  هر یک از بسته‌های اینترنت را برای شماره خود و یا دیگران خریداری کنند و هزینه آن را به صورت آنلاین پرداخت نمایند.

رومینگ

مشترکین با رومینگ ایرانسل می‌توانند در سفرهای خود از خدمات سیم‌کارت اعتباری یا دائمی خود بهره ببرند و با خانواده، دوستان و آشنایانتان در ارتباط باشند. مشترکین ایرانسل جهت آشنایی با سرویس رومینگ، تعرفه ها، نحوه استفاده و دسترسی به مطالب آموزشی میتوانند به این سامانه مراجعه کنند.

عضویت در خبرنامه

مشترکین ایرانسل با عضویت در خبرنامه از طریق این سامانه، میتوانند از آخرین اخبار، خدمات و محصولات جدید، پیشنهادهای تشویقی، فرصت‌های شغلی و... سریع تر نسبت به دیگر مشترکین مطلع باشند.

سامانه فهرست برندگان

شرکت کنندگان در جشنواره ها، مسابقه ها و کمپین های پیامکی ایرانسلی میتوانند با مراجعه به این سامانه و انجام جستجوی هوشمند از طریق چهار رقم شماره تلفن و یا نام و نام خانوادگی خود، از وضعیت برندگان آگاه شوند.

سامانه نمایندگان فروش

ایرانسلی ها بمنظور خرید محصولات و خدمات می‌توانند به نمایندگان مجاز فروش ایرانسل مراجعه نمایند. مشترکین با مراجعه به این سامانه و انتخاب استان، شهر و نوع خدمت مورد نظر خود، میتوانند آدرس دقیق نزدیک ترین نمایندگی را دریافت نمایند.

سامانه خرید بسته‌های مکالمه

مشترکین ایرانسلی می‌توانند با مراجعه به این سامانه و انتخاب هر یک از بسته ها و طرح های پیشنهادی موجود، نسبت به خرید آنها اقدام کنند و با خرید هر یک از بسته‌های مکالمه، هزینه‌هایشان را مطابق با الگوی مصرفشان کاهش دهند.

دیگر مشتریان سیگما

1398/12/13 سه‌شنبه
لوگو پورتال سیگما

شرکت توسعه زیرساخت های فناوری اطلاعات سیگما برترین مجری و ارائه دهنده ابزارهای ایجاد و راه اندازی پرتال های سازمانی، خدمات الکترونیکی امن، خدمات رایانش ابری، دسترس پذیری (WCAG) و خدمات مشاوره دولت الکترونیک به سازمانها و شرکتها میباشد.

1401© کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شرکت نرم افزاری سیگما میباشد.