پورتال سيگما

پورتال دانشگاه پبام نور

مشاهده وب سایت
.
.

معرفی دانشگاه پیام نور

دانشگاه پیام نور در سال 1367 پس از تجمیع امکانات دانشگاه آزاد ایران و ابوریحان بیرونی، به عنوان تنها دانشگاه آموزش باز و از دور در جمهوری اسلامی ایران تاسیس شد. مدارکی که این دانشگاه به دانشجویانش اعطاء می‌نماید معتبر و هم تراز مدارک دیگر دانشگاه‌های دولتی است. پیام نور فعالیت آموزشی خود را با پذیرش اولین گروه دانشجویی در 5 رشته تحصیلی و در 28 مرکز آغاز کرد. دانشگاه پیام نور علاوه بر پذیرش دانشجو از طریق آزمون سراسری که سالیانه توسط سازمان سنجش برگزار می‌گردد؛ از طریق برگزاری دوره‌های فراگیر نیز دانشجو می‌پذیرد. این دانشگاه در حال حاضر دارای 495 مرکز و واحد در سراسر کشور است که به شکل استانی در 31 استان ساماندهی شده‌اند و نیز دارای یک مرکز برون مرزی تحت نام دفتر برنامه ریزی و هماهنگی مراکز بین‌الملل است که در سازمان مرکزی مستقر می‌باشد. تعداد اعضای هیات علمی این دانشگاه در رشته‌های مختلف قریب به 4 هزار نفر و تعداد دانشجویان قریب به 430 هزار نفر است. طراحی پورتال دانشگاهی و راه اندازی سامانه های این دانشگاه توسط متخصصین زبده سیگما انجام گرفته شده است.

آدرس: تهران، مینی سیتی، بلوار ارتش، اول شهرک نفت، خیابان نخل، سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور
تلفن: 23320000

سامانه مرکز سنجش و آزمون

دانشجویان با مراجعه به این سامانه میتوانند به اعلانات اطلاع رسانی، ثبت نام در آزمونها، راهنمای ثبتنام، نحوه ارزشیابی اساتید و تماس با واحد سنجش و آزمون دسترسی داشته باشند.

ثبت نام اساتيد دانشگاه پيام نور

اساتید شاغل در دانشگاه پیام نور بمنظور شركت در نشست های فرهنگی و آموزشی میبایست با مراجعه خود به این سامانه و تکمیل اطلاعات هویتی، وضعیت علمی، میزان تحصیلات، واحد دانشگاهی محل خدمت و درج اطلاعات تماس، نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند.

سامانه درخواست بورسیه

دانشجویان و اعضای هیئت علمی دانشگاه پیام نور با مراجعه به این سامانه و درج اطلاعات محل تحصیل، تاریخچه تحصیلی و اطلاعات هویتی میتوانند درخواست بورسیه خود را به مسئولین دانشگاه ارسال کنند و با کد پیگیری دریافتی، در مراجعات بعدی نتیجه درخواست خود را پیگیری نمایند.

دیگر مشتریان سیگما

1398/12/13 سه‌شنبه
لوگو پورتال سیگما

شرکت توسعه زیرساخت های فناوری اطلاعات سیگما برترین مجری و ارائه دهنده ابزارهای ایجاد و راه اندازی پرتال های سازمانی، خدمات الکترونیکی امن، خدمات رایانش ابری، دسترس پذیری (WCAG) و خدمات مشاوره دولت الکترونیک به سازمانها و شرکتها میباشد.

1401© کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شرکت نرم افزاری سیگما میباشد.