پورتال سيگما

پورتال دانشگاه علوم پزشکی آبادان

مشاهده وب سایت
.
.

معرفی دانشگاه علوم پزشکی آبادان

دانشکده پرستاری در اردیبهشت ماه 1390 با مجوز شورای گسترش دانشگاههای علوم پزشکی به دانشکده علوم پزشکی آبادان ارتقاء یافت و پس از آن در اسفند ماه 1391 با تاسیس دانشکده علوم پزشکی آبادان موافقت گردید و استقلال کامل یافت.این دانشکده با مرکزیت شهرستان آبادان ، چهار شبکه بهداشت و درمان شهرستانهای خرمشهر، هندیجان، شادگان و ماهشهر را تحت پوشش دارد. دانشکده پرستاری آبادان یکی از هشت دانشکده دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز بوده که در مجاورت فرودگاه بین المللی آبادان و حاشیه اروندرود قرار دارد. طراحی پورتال آموزشی دانشگاه علوم پزشکی آبادان که دارای امنیت بسیار بالایی می باشد، توسط متخصصین سیگما انجام شده است.

آدرس دانشکده : کوی ذوالفقاری ابتدای 30 متری ساختمان دانشکده علوم پزشکی آبادان
تلفن تماس:7-53384004

سامانه گزارش خطای پزشکی

پزشکان شاغل در بیمارستان های تحت مدیریت دانشگاه علوم پزشکی آبادان در صورت پیدایش خطای پزشکی، موظف هستند با مراجعه به این سامانه و ثبت اطلاعاتی مانند نام بیمار، تشخیص اولیه بیماری، تاریخ بروز خطا، شرح کامل وضعیت بالینی بیمار پس از بروز خطا، و راهکار های پیشنهادی جهت پیشگیری و یا جلوگیری از بروز مجدد خطا و... خطای پزشکی خود را گزارش کنند.

سامانه نظرسنجی میزخدمت

مراجعین دانشگاه و بیمارستان های تحت نظارت دانشگاه علوم پزشکی آبادان میتوانند با مراجعه به این سامانه و تکمیل نمودن اطلاعاتی در زمینه های شفافیت فرایندی، پاسخگویی و مسئولیت پذیری کارمندان، نظام مند بودن فرآیند میتوانند میزان رضایت خود از کیفیت خدمات را به اطلاع مسئولین دانشگاه برسانند.

سامانه بازنشستگان

پرسنل شاغل در دانشگاه و بیمارستان های متعلق به دانشگاه علوم پزشکی آبادان میتوانند با مراجعه به این سامانه و ثبت اطلاعات هویتی و تکمیلی، نسبت به ثبت درخواست بازنشستگی خود اقدام نمایند.

سامانه درخواست گواهی اشتغال

کارکنان قرارداری، رسمی، شرکتی و پیمانی شاغل در بیمارستان های متعلق به دانشگاه علوم پزشکی آبادان با مراجعه به این سامانه و درج اطلاعاتی مانند محل خدمت، نوع استخدام و محل ارائه گواهی، میتوانند نسبت به درخواست گواهی اشتغال خود اقدام نمایند.

سامانه نقل و انتقالات

کارکنان شاغل در دانشگاه و بیمارستان های تحت مدیریت دانشگاه علوم پزشکی آبادان با مراجعه به این سامانه و درج اطلاعات هویتی، اطلاعات تکمیلی و بارگزاری نامه دانشگاه میتوانند درخواست خود را مبنی بر انتقال خود ثبت نمایند و در مراجعات بعدی با کد رهگیری دریافتی، نتیجه را پیگیری کنند.

سامانه درخواست شغل

متقاضیان علاقه مند به اشتغال در بیمارستان های متعلق به دانشگاه علوم پزشکی میتوانند با مراجعه به این سامانه درخواست خود را ثبت نمایند. در این سامانه میبایست اطلاعات هویتی و تکمیلی نظیر مقطع و رشته تحصیلی، معدل، شهر محل تقاضا و... را تکمیل و نتیجه را از طریق کد رهگیری دریافتی، پیگیری کنند.

سامانه رسیدگی به شکایات مردمی داروخانه

مراجعین داروخانه های بیمارستان های دانشگاه علوم پزشکی آبادان که به هر دلیلی درخواست ثبت و رسیدکی به شکایت دارند، با مراجعه به سامانه ثبت شکایات میتوانند انتقادات و شکایات خود را ثبت کنند و در مراجعات بعدی به کمک کد رهگیری، از نتیجه شکایت خود مطلع شوند. این سامانه در راستای طرح تحول دیجیتال و دولت الکترونیک در نظام توسعه اداری کشور برای این دانشگاه بزرگ توسط شرکت سیگما طراحی و راه اندازی شده است.

سامانه ثبت پیشنهادات دبیرخانه هیات امناء

هیات امناء بیمارستان ها و دانشگاه علوم پزشکی آبادان پیش از تشکیل جلسات از طریق این سامانه ایده ها و پیشنهادات خود را برای بررسی سایر اعضا در جلسه دبیرخانه ثبت می کنند. متن مصوبه پیشنهادی، دلایل توجیهی، مستندات و... برخی از فیلدهای این سامانه هستند.

سامانه پرسش و پاسخ معاونت بهداشت

مراجعین محترم دانشگاه علوم پزشکی آبادان بمنظور پرسش سوالات، مسائل و پیگیری مشکلات خود از معاونت بهداشت میتوانند به این سامانه مراجعه کنند و پرسش خود را همراه با درج شماره تماس و پست الکترونیک ثبت نمایند.

سامانه پرسش از کتابدار

دانشجویان، پزشکان و پرسنل بیمارستان های شهید بهشتی، طالقانی و ولیعصر آبادان از طریق این سامانه میتوانند سوالات خود را با شخص مسئول کتاب دار مطرح کنند و در مراجعات بعدی به ناحیه کاربری خود، نتایج را پیگیری نمایند.

سامانه ارتباط مستقیم با ریاست

این سامانه در راستای تکریم ارباب رجوع و بمنظور ارتباط مستقیم ارباب رجوعان با ریاست دانشگاه علوم پزشکی طراحی و راه اندازی شده است. مراجعین با درج اطلاعات هویتی و تکمیلی مثل محل خدمت، شغل، پست الکترونیکی و... میتوانند نظرات، انتقادات، پیشنهادات، مشکلات و سوالات خود را به شکل مستقیم با ریاست دانشگاه مطرح کنند.

دیگر مشتریان سیگما

1398/12/13 سه‌شنبه
لوگو پورتال سیگما

شرکت توسعه زیرساخت های فناوری اطلاعات سیگما برترین مجری و ارائه دهنده ابزارهای ایجاد و راه اندازی پرتال های سازمانی، خدمات الکترونیکی امن، خدمات رایانش ابری، دسترس پذیری (WCAG) و خدمات مشاوره دولت الکترونیک به سازمانها و شرکتها میباشد.

1401© کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شرکت نرم افزاری سیگما میباشد.