سه‌شنبه 29 فروردین 1391 ايجاد نماهاي گرافيكي سفارشي

امروزه با توجه به اهميت و توسعه يافتن فضاي مجازي در جامعه از يك طرف و اهميت حضور موثر و فعال در اين فضا براي سازمان‌ها و شركت‌ها از طرف ديگر، داشتن پورتال‌ها و وب‌سايت‌هاي مناسب، به يكي از اهداف سازمان‌ها و شركت‌ها تبديل شده است. براي اينكه يك سازمان بتواند در فضاي مجازي داراي يك پورتال و وب‌سايت مناسب باشد بايد فاكتورهاي مختلفي را مدنظر قرار دهد كه از جمله آنها به شرح زير است:
نرم افزار و تكنولوژي مورد استفاده از نظر قابليت هايي كه در حال حاضر برايبازديدكننده فراهم مي دهد
نرم افزار و تكنولوژي مورد استفاده از نطر قابليت توسعه در آينده
زيرساخت ميزباني (سرور، پهناي باند(
ظاهر و قالب گرافيكي و افكت هاي گرافيكي
حجم محتوا و بانك هاي اطلاعاتي و تنوع آن
تازگي محتوا و بانك هاي اطلاعاتي و ميزان بروز بودن آنها
كيفيت محتوا و بانك هاي اطلاعاتي (از نظر كامل بودن، متفاوتبودن با ساير محتواها، نوآوري(
امنيت پورتال و سايت
سرعت بارگزاري پورتال و سايت


همانطور كه در جدول فوق مشاهده مي‌شود ظاهر و قالب گرافيكي و افكت‌هاي گرافيكي يكي از عوامل موفقيت وب‌سايت و پورتال هستند. در اين راستا در شركت سيگما يك تيم تخصصي تشكيل شده است كه با استفاده از آخرين فناوري‌هاي روز دنيا (مانند javascript، CSS 2,3، Jquery و ...) اقدام به توليد افكت‌هاي گرافيكي و نماهاي سفارشي براي مشتريان محترم خود با اخذ هزينه‌هاي مربوطه مي‌نمايد. براي مثال يك مشتري اعلام مي‌نمايد درنظر دارد تصاوير موجود در گالري تصاوير او با يك افكت خاص و با يك توالي و شكل خاص به نمايش درآيد. اين امكان توسط تيم مذكور براي مشتري مطابق سليقه او ايجاد مي‌گردد.
 
لوگو سیگما

شرکت توسعه زیرساخت های فناوری اطلاعات سیگما برترین مجری و ارائه دهنده ابزارهای ایجاد و راه اندازی پرتال های سازمانی، خدمات الکترونیکی امن، خدمات رایانش ابری، دسترس پذیری (WCAG) و خدمات مشاوره دولت الکترونیک به سازمانها و شرکتها میباشد.

1401© کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شرکت توسعه زیر ساخت های فناوری اطلاعات سیگما میباشد.