لوگو

اخبار

اخبار

راه‌اندازی پورتال جدید صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت

1402/10/12 سه‌شنبه
پورتال جدید صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت، خیرترین موسسه مالی-اعتباری کشور، با استفاده از نرم‌افزار پورتال جامع سیگما راه‌اندازی شد.
همزمان با ایام ولادت با سعادت حضرت زهرا (س) و روز بزرگداشت مقام مادر و روز زن،  پورتال جدید صندوق محترم قرض‌الحسنه امداد ولایت (وابسته به کمیته محترم امداد امام خمینی {ره})، توسط شرکت دانش‌بنیان سیگما راه‌اندازی شد. در پورتال جدید صندوق محترم امداد ولایت، اطلاع‌رسانی در خصوص فعالیت‌های این صندوق و تعدادی از خدمات الکترونیکی این صندوق، راه‌اندازی شده است.

در سایت قبلی این صندوق از نرم‌افزار شرکت آریانیک استفاده شده بود که شرکت سیگما اقدام به کانورت اطلاعات از آن به پورتال سازمانی جامع سیگما نمود.

با راه‌اندازی پورتال صندوق محترم قرض‌الحسنه امداد ولایت، شرکت سیگما مفتخر گردید پس از بانک‌های محترم آینده، سامان، کشاورزی، موسسه مالی-اعتباری نور، پنجمین پروژه خود را در حوزه پورتال موسسات مالی و اعتباری کشور با لطف خداوند متعال به سرانجام رساند. 

شرکت سیگما امیدوار است که نقشی هرچند کوچک در ارایه خدمات الکترونیکی هوشمند به ذینفعان محترم این صندوق داشته باشد. 
 

نسخه قابل چاپ
آرشیو اخبار
لوگو سیگما

شرکت توسعه زیرساخت های فناوری اطلاعات سیگما برترین مجری و ارائه دهنده ابزارهای ایجاد و راه اندازی پرتال های سازمانی، خدمات الکترونیکی امن، خدمات رایانش ابری، دسترس پذیری (WCAG) و خدمات مشاوره دولت الکترونیک به سازمانها و شرکتها میباشد.

1401© کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شرکت توسعه زیر ساخت های فناوری اطلاعات سیگما میباشد.