لوگو

سازمان و نهادهای دولتی

پورتال موسسه رازی
پورتال موسسه رازی

موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی

طراحی پورتال سازمانی موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی توسط شرکت طراحی پورتال سیگما

درباره موسسات تحقیقاتی رازی :
مؤسسه تحقیقات واکسن و سرم‌سازی رازی قدیمی‌ترین مؤسسه فعال در زمینهٔ تولید واکسن در ایران است. این مؤسسه که در منطقه حصارک از استان البرز ایران قرار دارد، سالانه بیش از سه و نیم میلیارد دز انواع فراورده‌های بیولوژیک تولید می‌کند.
این مؤسسه در مسیر جاده قدیم قزوین که اکنون به خیابان شهید بهشتی (کرج) تغیییر نام یافته قرار دارد. این مسیر خود قسمتی از جاده ابریشم است که بین شهرهای قزوین و ری واقع شده‌است. مؤسسه مزبور در دوران قاجاریه به عنوان مرکز درمان اسبان، اسواران، پیکها و دام‌ها مورد استفاده داشته‌است. بعد از جنگ جهانی اول، به واسطه عهدنامه ترکمانچای، مملکت محروسه قجری دچار قحطی و بیماری‌های واگیردار گسترده‌ای در مردم و احشام گردید که درمان این امراض سبب تأسیس مؤسسه پاستور و سپس "مؤسسه دفع آفات حیوانی و سرم‌سازی ایران" گردید، که بعدهابه دستور رضاشاه کبیر به "بنگاه سرم‌سازی رازی" و سپس به "مؤسسه تحقیقات واکسن و سرم‌سازی رازی" تغییر نام یافت.
فعالیت اولیه مرکز روی طاعون گاوی متمرکز بود اما بعداً به تولید انواع واکسن‌ها و سرم‌های دارای کاربرد پزشکی و دامپزشکی گسترش یافت. در پی جنگ جهانی دوم، مؤسسه چند سالی به اشغال نیروهای ارتش سرخ درآمد و ایشان چند باب بنای با کاربرد نظامی در مؤسسه ساختند.

موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی

آدرس: کرج - خیابان شهید بهشتی - حصارک - صندوق پستی 148/31975
وب سایت: https://www.rvsri.ac.ir
تلفن موسسه: 46-34570038 - 026
کد پستی: 3197619751
دورنگار: 34552194 - 026

کلمات کليدي
پورتال موسسه تحقیقات واکسن و سرم, پورتال واکسن و سرم سازی رازی, موسسه تحقیقات و سرم سازی رازی, پورتال موسسه تحقیقات و سرم سازی رازی, پورتال رازی, پورتال, پورتال سازمانی, پرتال سازمانی, طراحی پورتال
لوگو سیگما

شرکت توسعه زیرساخت های فناوری اطلاعات سیگما برترین مجری و ارائه دهنده ابزارهای ایجاد و راه اندازی پرتال های سازمانی، خدمات الکترونیکی امن، خدمات رایانش ابری، دسترس پذیری (WCAG) و خدمات مشاوره دولت الکترونیک به سازمانها و شرکتها میباشد.

1401© کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شرکت توسعه زیر ساخت های فناوری اطلاعات سیگما میباشد.