لوگو

اخبار

اخبار

Oracle شركت BEA را خريد

1387/3/15 چهارشنبه
اين خريد كه در كنار خريد شركت Macromedia توسط Adobe جزو بزرگترين خريدها در حوزه صنعت نرم افزار است، بار ديگر جهانيان را شگفت زده كرد.
شركت Bea كه يكي از مطرح ترين شركت هاي فعال در حوزه پلتفرم Java بود و از طريق سرور نرم افزار Weblogic خود توانسته بود در بسياري از بزرگترين پروژه ها و شركت ها نقش ايفا كند، اكنون توسط شركت Oracle خريداري شد. بد نيست بدانيد كه پروژه كارت هوشمند سوخت كشورمان نيز بر حسب محصولات Bea Weblogic توليد شده است.

همانطور كه شركت سيگما در اخبار پيشين خود به آن اشاره كرده بود، تمامي محصولات تجاري و اپن سورس توسط غول هاي تجاري در حال خريداري شدن هستند و راه را براي كشورمان در استفاده از آنها سخت تر مي كنند و كشور هر چه سريعتر بايد به سمت كنار گذاشتن استفاده از هرگونه محصول تجاري و متن باز و اپن سورس و حركت به سمت توليد تكنولوژي از ابتدا رود.

اكنون كه JBOSS كه زماني متن باز بود توسط شركت Readhat و Bea Weblogic كه در ايران زياد استفاده شده است توسط Oracle و MySQl  توسط شركت Sun خريداري شده است، كشورمان يك گام به سمت فشار بيشتر سوق داده شد. بد نيست در مورد شركت Oracle و روابط آن با لابي هاي جهان تحقيق كنيد.
منیع خبر : zdnet

نسخه قابل چاپ
آرشیو اخبار
لوگو سیگما

شرکت توسعه زیرساخت های فناوری اطلاعات سیگما برترین مجری و ارائه دهنده ابزارهای ایجاد و راه اندازی پرتال های سازمانی، خدمات الکترونیکی امن، خدمات رایانش ابری، دسترس پذیری (WCAG) و خدمات مشاوره دولت الکترونیک به سازمانها و شرکتها میباشد.

1401© کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شرکت توسعه زیر ساخت های فناوری اطلاعات سیگما میباشد.