لوگو

اخبار

اخبار

افتتاح پورتال بزرگترين دانشگاه كشور (پيام نور)

1387/3/11 شنبه
روز جاري پورتال دانشگاه پیام نور با هدف ارتقاء سطح كمي و كيفي وب سايت دانشگاه پيام نور افتتاح شد.

پورتال مذكور كه با هدف ارتقاء سطح كمي و كيفي وب سايت دانشگاه پيام نور و كليه واحدهاي تابعه آن با آدرس (http://www.pnu.ac.ir) راه اندازي شده است از امكانات متعدد اطلاع رساني، تعاملي و تراكنشي برخوردار است. اين پورتال كه بر اساس نسخه 2.35 پورتال سيگما راه اندازي شده است در حال حاضر بيش از 50 نفر مسوول و كارشناس محتوا دارد كه طي ماه هاي آينده اين تعداد به بيش از 10 برابر افزايش خواهد يافت و در سراسر كشور فعال خواهد شد. از نكات جالب پورتال سازمانی مذكور اين است كه روزانه بين 100 تا 200 هزار نفر از آن بازديد مي كنند و اين پورتال در زمره 25 سايت پربازديد كننده ايراني قرار دارد. 

شرکت دانش بنیان سیگما با تجربه درخشان در راه اندازی بیش از 300 سامانه تحت وب و میز خدمت الکترونیکی با امنیت سایبری بالا در حوزه دولت الکترونیک و تحول دیجیتال، افتخار این را دارد که اجرای پرتال این دانشگاه بزرگ توسط سیگما به انجام رسیده است.


نسخه قابل چاپ
آرشیو اخبار
لوگو سیگما

شرکت توسعه زیرساخت های فناوری اطلاعات سیگما برترین مجری و ارائه دهنده ابزارهای ایجاد و راه اندازی پرتال های سازمانی، خدمات الکترونیکی امن، خدمات رایانش ابری، دسترس پذیری (WCAG) و خدمات مشاوره دولت الکترونیک به سازمانها و شرکتها میباشد.

1401© کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شرکت توسعه زیر ساخت های فناوری اطلاعات سیگما میباشد.