لوگو

اخبار

اخبار

کسب تندیس بهترین سایت در سیزدهمین جشنواره وب و موبایل ایران برای مشتریان سیگما

1399/12/2 شنبه
در سیزدهمین جشنواره وب و موبایل ایران، وبسایت بانک سامان موفق به کسب دریافت لوح و تندیس بهترین سایت در گروه بانک، بیمه و شرکتهای بورسی از هیئت داوران شد
در سیزدهمین جشنواره وب و موبایل ایران، وبسایت بانک سامان موفق به کسب دریافت لوح و تندیس بهترین سایت در گروه بانک، بیمه و شرکتهای بورسی از هیئت داوران شد. از مهمترین شاخصه های ارزیابی این جشنواره میتوان به تجربه کاربری، طراحی رابط کاربری، معماری و ساختار محتوایی، خلاقیت، پرفورمنس و امنیت وبسایت اشاره کرد که بانک سامان در تمامی این معیارها توانست نظر هیئت داوران را جلب کند. لازم به ذکر است که بانک سامان طی ماه‌های اخیر اقدام به نوسازی و بهینه سازی وب‌سایت خود کرد تا تجربه کاربری بهتر برای مخاطبان خود ارائه کند.
پورتال بانک سامان و پورتال خدمات سامان زندگی با استفاده از پورتال و برنامه ساز سیگما راه اندازی شده است که پیشرفته ترین امکانات برگرفته از جدیدترین فناوری های روز در ساخت پورتال و سامانه های متعلق به این بانک استفاده شده است.

نسخه قابل چاپ
آرشیو اخبار
لوگو سیگما

شرکت توسعه زیرساخت های فناوری اطلاعات سیگما برترین مجری و ارائه دهنده ابزارهای ایجاد و راه اندازی پرتال های سازمانی، خدمات الکترونیکی امن، خدمات رایانش ابری، دسترس پذیری (WCAG) و خدمات مشاوره دولت الکترونیک به سازمانها و شرکتها میباشد.

1401© کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شرکت توسعه زیر ساخت های فناوری اطلاعات سیگما میباشد.