لوگو

اخبار

اخبار

اولین جلسه از سری وبینارهای شرکت سیگما در تاریخ 19 مرداد با موضوع پورتال سازمانی سیگما برگزار گردید

1400/5/26 سه‌شنبه
در این وبینار که با حضور افرادی با زمینه های کاری متفاوت برگزار شد با معرفی شرکت سیگما توسط آقای دکتر کاظمی آغاز گردید
اولین جلسه از سری وبینارهای شرکت سیگما در تاریخ 19 مرداد با موضوع پورتال سازمانی سیگما برگزار گردید. در این وبینار که با حضور افرادی با زمینه های کاری متفاوت برگزار شد با معرفی شرکت سیگما توسط آقای دکتر کاظمی آغاز گردید.در بخش های دیگر به امکانات کاربردی نرم افزار سیگما نظیر فرمساز و برنامه ساز و BPM اشاره گردید و در حین نحوه ساخت فرمها نمونه های اجرا شده توسط این ابزار در سایتهای اجرایی و عملیاتی نمایش داده شد . سرم سازی رازی / بانک سامان / فروشگاه الکترونیکی ایران کارلوکس ، دانشگاه پیام نور ، موسسه مالی اعتباری نور ، داتین وشرکتهای رتبه بندی ایران برخی از سایتهایی بودند که دراین جلسه به عموم نمایش داده شدند.
در خاتمه با آرزوی موفقیت و سلامتی برای کلیه شرکت کنندگان و مردم ایران جلسه پس از پرسش و پاسخ خاتمه پیدا کرد. 
این وبینار در جهت جذب مخاطب و ارتقای دانش عموم از پورتال سازمانی برگزار گردید . شایان توجه است که فایل ضبط شده این وبینار پس از جلسه در اختیار شرکت کنندگان قرار گرفت.
منتظر وبینار بعدی شرکت سیگما از همین سایت باشید

نسخه قابل چاپ
آرشیو اخبار
لوگو سیگما

شرکت توسعه زیرساخت های فناوری اطلاعات سیگما برترین مجری و ارائه دهنده ابزارهای ایجاد و راه اندازی پرتال های سازمانی، خدمات الکترونیکی امن، خدمات رایانش ابری، دسترس پذیری (WCAG) و خدمات مشاوره دولت الکترونیک به سازمانها و شرکتها میباشد.

1401© کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شرکت توسعه زیر ساخت های فناوری اطلاعات سیگما میباشد.