لوگو

اخبار

اخبار

برگزاری همایش توسعه دهندگان وب ایران با همکاری شرکت سیگما

1395/4/29 سه‌شنبه
برگزاری همایش حرفه ای توسعه دهندگان وب ایران با همکاری شرکت سیگما مورخ 30و31 تیرماه 1395 در محل پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات

برگزاری همایش توسعه دهندگان وب ایران با همکاری شرکت سیگما

برگزاری همایش حرفه ای توسعه دهندگان وب ایران با همکاری شرکت سیگما مورخ 30و31 تیرماه 1395 در محل پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات
شرکت سیگما مفتخر است به عنوان پیشتاز عرصه پورتال های تحت وب با امنیت سایبری بالا، حامی برگزاری همایشهای تخصصی باشد. درادامه این حمایتها بعد از برگزاری دومین همایش تخصصی طراحی واکنشگرا، حامی برگزاری اولین همایش حرفه ائی توسعه دهندگان وب ایران نیز می باشیم و همچنین افتخاری بزرگتر به جهت حمایت مشتریان وفادار این شرکت که همگی آنها ما را یاری دادند و در این همایش شرکت نموده اند در ذیل به برخی از ویژگی ها و مزایای این همایش می پردازیم.
همایش توسعه‌دهندگان وب ایران برای توسعه‌دهندگان FrontEnd در دو روز برای طراحان و توسعه‌دهندگان JavaScript و CSS با هدف معرفی تکنیک‌ها و تکنولوژی‌های روز جهانی، معرفی فریم‌ورک‌ها و کتابخانه‌های متن‌باز بومی و همچنین آموزش در قالب کارگاه‌های آموزشی برگزار خواهد شد. همزمان با برگزاری این گردهمایی بزرگ توسعه‌دهندگان وب، کارگاه‌های آموزشی نیز برگزار خواهد شد و شرکت‌کنندگان در همایش می‌توانند در این کارگاه‌ها شرکت نمایند. همچنین این همایش در آپارات بصورت آنلاین و رایگان پوشش داده خواهد شد.
مزایای شرکت در این همایش

  • آشنایی با تکنیک‌ها، کتابخانه‌ها و فریم‌ورک‌های جدید
  • شرکت در کارگاه‌های آموزشی مرتبط با موضوعات مطرح شده در همایش
  • برقراری ارتباط و شبکه‌سازی با سایر متخصصین این حوزه
  • دریافت گواهی شرکت در همایش
  • دو روز خوش همراه با یادگیری و شبکه‌سازی

این همایش طی روزهای 30 و31 در محل پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات واقع در امیر آباد شمالی روبروی سازمان انرژی اتمی برگزار می گردد. شرکت نرم افزاری سیگما بعنوان یکی از بزرگترین شرکتهای ارائه دهنده پورتال های سازمانی، سامانه های تحت وب های خدمات الکترونیکی میز خدمت الکترونیکی، رایانش ابری و خدمات مشاوره فناوری اطلاعات در ایران حامی این همایش بود.


نسخه قابل چاپ
آرشیو اخبار
لوگو سیگما

شرکت توسعه زیرساخت های فناوری اطلاعات سیگما برترین مجری و ارائه دهنده ابزارهای ایجاد و راه اندازی پرتال های سازمانی، خدمات الکترونیکی امن، خدمات رایانش ابری، دسترس پذیری (WCAG) و خدمات مشاوره دولت الکترونیک به سازمانها و شرکتها میباشد.

1401© کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شرکت توسعه زیر ساخت های فناوری اطلاعات سیگما میباشد.