لوگو

اخبار

اخبار

دریافت گواهی ارایه خدمات ابری توسط شرکت سیگما

1402/12/23 چهارشنبه
شرکت دانش‌بنیان سیگما موفق به دریافت گواهی ارایه خدمات ابری از سازمان فناوری اطلاعات ایران برای ابر عمومی خود (SigmaCloud) که از سال ۱۳۹۷ راه‌اندازی شده است، گردید.
ابر عمومی سیگما (SigmaCloud) که از روز مهندس سال ۱۳۹۷ راه‌اندازی شده است، در اولین دوره اعطای گواهی سازمان فناوری اطلاعات ایران به شرکت‌های ارایه‌دهنده خدمات ابری کشور که با حضور مدیران ارشد این سازمان و سازمان نظام صنفی رایانه‌ای برگزار گردید، پس از ارزیابی توسط پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، موفق به دریافت گواهی "ارایه‌دهنده‌خدمات‌ابری" گردید.

در مراسمی در  تاریخ ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ مصادف با روز بزرگداشت شهدا در پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات  با حضور مدیران ارشد سازمان فناوری اطلاعات ایران و سازمان نظام صنفی رایانه‌ای برگزار گردید، شرکت سیگما موفق به دریافت گواهی "ارایه‌دهنده خدمات ابری" از سازمان فناوری اطلاعات ایران گردید. در این مراسم (معرفی دستاوردهای نظام اعتباربخشی زیست‌بوم مراکز داده و خدمات ابری در کشور)، به شرکت‌های ارایه‌دهنده خدمات ابری ای که توسط وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، مورد ارزیابی قرار گرفته بودند، گواهی فعالیت اعطا گردید. (گواهی:‌پیوست)

پیش از این نیز ابر عمومی سیگما موفق به دریافت گواهی دانش بنیان از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و پروانه تحقیق و توسعه از وزارت صنعت، معدن و تجارت گردیده بود.

ابر عمومی سیگما در حال حاضر سرویس‌های زیر را ارایه می‌دهد:

۱- سرور ابری ( IaaS)

۲- فضای ابری ( Cloud Storage)

۳- تحلیل نام ابری (DNSaaS)

۴- فایروال ابری ( FWaaS)

۵- بکاپ ابری ( Cloud Backup)

۶- لودبالاسنر ابری (LBaaS)

۷- کانتینر ابری ( CaaS)

۸- اتوماسیون ابری (YAML)

در سال ۱۴۰۲ به لطف خداوند منان در ابر عمومی سیگما سه سرویس لود بالانسر ابری، کانتینر ابری و سرویس اتوماسیون ابری راه‌اندازی گردید. همچنین در سال ۱۴۰۲ زیرساخت‌های برق دیتاسنتر ابر سیگما به میزان سه‌برابر تقویت گردید و همچنین اقدامات زیادی در حوزه افزایش کارایی، امنیت و پایداری لایه‌های شبکه، ذخیره‌سازی و مدیریت ابر سیگما، عملیاتی گردید.

شرکت سیگما به لطف خداوند متعال در سال ۱۴۰۳ مطابق برنامه‌های تنظیم شده خود، سرویس‌های جدید خود را عملیاتی خواهد نمود و همچنین نسبت به افزایش ظرفیت ابر عمومی خود اقدام خواهد نمود.

برای استفاده از خدمات ابر عمومی سیگما میتوانید به آدرس [  https://www.sigma.cloud ] مراجعه فرمایید.



 
فايل هاي مربوطه :
شناسنامه شرکت هاي ارائه دهنده خدمات ابري سيگما-14021223.pdf412.708 KB

نسخه قابل چاپ
آرشیو اخبار
لوگو سیگما

شرکت توسعه زیرساخت های فناوری اطلاعات سیگما برترین مجری و ارائه دهنده ابزارهای ایجاد و راه اندازی پرتال های سازمانی، خدمات الکترونیکی امن، خدمات رایانش ابری، دسترس پذیری (WCAG) و خدمات مشاوره دولت الکترونیک به سازمانها و شرکتها میباشد.

1401© کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شرکت توسعه زیر ساخت های فناوری اطلاعات سیگما میباشد.