لوگو

اخبار

اخبار

راه اندازي مركز تماس شركت سيگما

1388/5/26 دوشنبه
شركت سيگما مركز تماس (call center) خود را به منظور ارائه خدمات مناسب تر به مشتريان راه اندازي كرد.
مركز تماس مذكور كه با پشتوانه  فضاي اداري جديد و هشت خط تلفن  راه اندازي شده است، بمنظور ارتقاي سطح ارائه خدمات پشتيبانی پرتال به مشتريان محترم راه اندازي شد. همچنين با شروع ماه شهريور 88، كليه نرم افزارها و امكانات مربوط به مركز تماس شرکت فناوری اطلاعات سیگما بصورت عملياتي راه اندازي خواهد شد.

نسخه قابل چاپ
آرشیو اخبار
لوگو سیگما

شرکت توسعه زیرساخت های فناوری اطلاعات سیگما برترین مجری و ارائه دهنده ابزارهای ایجاد و راه اندازی پرتال های سازمانی، خدمات الکترونیکی امن، خدمات رایانش ابری، دسترس پذیری (WCAG) و خدمات مشاوره دولت الکترونیک به سازمانها و شرکتها میباشد.

1401© کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شرکت توسعه زیر ساخت های فناوری اطلاعات سیگما میباشد.