اخبار

اخبار

راه اندازي مركز تماس شركت سيگما

1388/5/26 دوشنبه
شركت سيگما مركز تماس (call center) خود را به منظور ارائه خدمات مناسب تر به مشتريان راه اندازي كرد.
مركز تماس مذكور كه با پشتوانه  فضاي اداري جديد و هشت خط تلفن  راه اندازي شده است، بمنظور ارتقاي سطح ارائه خدمات پشتيبانی پرتال به مشتريان محترم راه اندازي شد. همچنين با شروع ماه شهريور 88، كليه نرم افزارها و امكانات مربوط به مركز تماس مذكور بصورت عملياتي راه اندازي خواهد شد.

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
آرشیو اخبار

شرکت توسعه زیرساخت های فناوری اطلاعات سیگما برترین مجری و ارائه دهنده ابزارهای ایجاد و راه اندازی پرتال های سازمانی، خدمات الکترونیکی امن، خدمات رایانش ابری، دسترس پذیری (WCAG)، رتبه بندی اعتباری و خدمات مشاوره دولت الکترونیک به سازمانها و شرکتها میباشد.

2019© کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شرکت توسعه زیرساخت های فناوری اطلاعات سیگما میباشد.