اخبار

اخبار

افزايش تعداد خطوط تلفن شركت سيگما

1389/1/16 دوشنبه
به منظور افزايش كيفيت ارائه خدمات به مشتريان محترم، شركت سيگما نسبت به تهيه و تامين 3 خط تلفن جديد علاوه بر خطوط تلفن قبلي اقدام نمود
به منظور افزايش كيفيت ارائه خدمات به مشتريان محترم، شركت سيگما (بزرگترین شرکت طراحی پرتال سازمانی ) نسبت به تهيه و تامين 3 خط تلفن جديد علاوه بر خطوط تلفن قبلي اقدام نمود كه جمعا شركت سيگما 10 خط تلفن جهت خدمات پشتيباني را براي مشتريان محترم فراهم نموده است.

 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو اخبار
نسخه قابل چاپ

شرکت توسعه زیر ساخت های فناوری اطلاعات سیگما برترین مجری و ارائه دهنده ابزارهای ایجاد و راه اندازی پرتال های سازمانی، خدمات الکترونیکی امن، خدمات و سرویس های رایانش ابری، دسترس پذیری (WCAG)، رتبه بندی اعتباری و خدمات مشاوره دولت الکترونیک به سازمان ها و شرکت ها می باشد

2019© کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شرکت توسعه زیر ساخت های فناوری اطلاعات سیگما میباشد.