در حال حاضر با ياري خداوند متعال شركت نرم افزاری سيگما توانسته است به عنوان بزرگترين شركت طراحی پورتال سازمانی با امنیت سایبری بالا و خدمات مشاوره فناوری اطلاعات و خدمات پشتيباني و توسعه اي مربوط به آنها عمل نمايد.
* تعداد كل ماموريت هاي سال 1389 انجام شده توسط شركت سيگما تا تاريخ 25/12/1389 در خصوص ارائه خدمات براي مشتريان: 1269 مورد ماموريت با ميانگين ماهيانه 105 ماموريت
* تعداد كل تماس هاي مربوط به امور فني (غير اداري) ورودي به هشت خط تلفن شركت سيگما طي سال 1389 تا تاريخ 25/12/89 به تعداد 20016 تماس با متوسط روزانه 70 تماس ((متوسط مدت زمان هر تماس 8 دقيقه و 21 ثانيه))
* تعداد كل درخواست هاي ارسالي به سيستم مكانيزه پشتيباني شركت سيگما در سال 1389 تا تاريخ 25/12/89 به تعداد 2109 درخواست (هر درخواست معمولاً شامل چندين ايتم است) با ميانگين ماهيانه 175 درخواست (هر درخواست شامل چندين آيتم است)
براي مديريت چنين حجم بالايي از خدمات پشتيباني، شركت سيگما در سال 1389 تلاش نمود به سمت پياده سازي نظام هاي مديريت خدمات فناوري اطلاعات (مانند ITIL , MOF) حركت نمايد.
در سال 1390 با ياري خداوند متعال شركت سيگما تلاش خواهد نمود بر اساس توافقنامه سطح سرويس (SLA) مشخص و با تعريف سبد جديدي از سرويس ها (سرويس ارائه خدمات اختصاصي و لحظه اي، سرويس ارائه خدمات نيمه اختصاصي، سرويس خدمات بعد از ساعت هاي اداري) با اخذ هزينه مضاعف مربوط به آنها، در كنار سرويس هاي قبلي (سرويس خدمات اشتراكي) سطح سرويس دهي خود را افزايش دهد.
همچنين با ياري خداوند متعال شركت سيگما در سال 1390 سامانه جديد مديريت درخواست هآي مشتريان خود را بمنظور اعمال مديريت و نظارت بهتر بر درخواست هاي مشتريان خود فعال خواهد نمود.
منتظر نوآوري هاي ما در محصولات و خدمات باشيد .....