لوگو

اخبار

اخبار

دریافت گواهی ارایه خدمات ابری توسط شرکت سیگما
شرکت دانش‌بنیان سیگما موفق به دریافت گواهی ارایه خدمات ابری از سازمان فناوری اطلاعات ایران برای ابر عمومی خود (SigmaCloud) که از سال ۱۳۹۷ راه‌اندازی شده است، گردید.
1402/12/23 چهارشنبه
راه‌اندازی پورتال جدید صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت
پورتال جدید صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت، خیرترین موسسه مالی-اعتباری کشور، با استفاده از نرم‌افزار پورتال جامع سیگما راه‌اندازی شد.
1402/10/12 سه‌شنبه
حضور شرکت دانش‌بنیان سیگما در نمایشگاه بیستمین اجلاس فناوری رسانه
شرکت دانش‌بنیان سیگما در نمایشگاه بیستمین اجلاس فناوری رسانه که از تاریخ ۱۱-۱۳ دی‌ماه ۱۴۰۲ در محل مرکز همایش‌های سازمان صدا و سیما برگزار می‌گردد، حضور به هم خواهد رسانید.در این نمایشگاه محصولات و خدمات مرتبط شرکت سیگما با موضوع نمایشگاه شامل پورتال سازمانی، برنامه‌ساز، خدمات ابری و خدمات تخصصی امنیت فناوری اطلاعات ارایه می‌گردد.
1402/10/10 یکشنبه
حضور شرکت دانش‌بنیان سیگما در بیست و چهارمین نمایشگاه ایران تلکام
شرکت دانش‌بنیان سیگما در بیست و چهارمین نمایشگاه ایران تلکام (مخابرات، فناوری اطلاعات و اقتصاد دیجیتال) که از تاریخ ۲-۵ دی‌ماه ۱۴۰۲ در محل دایمی نمایشگاه‌های تهران-سالن‌های ۵-۱۱برگزار می‌گردد حضور به هم رسانید. در این نمایشگاه محصولات و خدمات مرتبط شرکت سیگما با موضوع نمایشگاه شامل پورتال سازمانی، برنامه‌ساز، خدمات ابری و خدمات تخصصی امنیت فناوری اطلاعات ارایه می‌گردد.
1402/10/2 شنبه
حضور شرکت دانش‌بنیان سیگما در هفتمین نمایشگاه صنایع بومی پدافند غیرعامل
شرکت دانش‌بنیان سیگما در هفتمین نمایشگاه صنایع بومی پدافند غیرعامل که از تاریخ ۲-۵ دی‌ماه ۱۴۰۲ در محل دایمی نمایشگاه‌های تهران-سالن میلاد برگزار می‌گردد حضور به هم رسانید. در این نمایشگاه محصولات و خدمات مرتبط شرکت سیگما با موضوع نمایشگاه شامل پورتال امن، برنامه‌ساز امن، خدمات ابری امن و خدمات تخصصی امنیت فناوری اطلاعات ارایه می‌گردد.
1402/10/2 شنبه
حضور شرکت دانش‌بنیان سیگما در کنفرانس زیرساخت شبکه ملی اطلاعات
شرکت دانش‌بنیان سیگما در نمایشگاه کنفرانس زیرساخت شبکه ملی اطلاعات که در روزهای ۳۰ و ۳۱ مردادماه ۱۴۰۲ در پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار گردید، حضور به هم رسانید
1402/5/30 دوشنبه
مشارکت شرکت دانش‌بنیان سیگما در نمایشگاه دستاوردهای شرکت های دانش بنیان حوزه رسانه و روابط عمومی
شرکت دانش‌بنیان سیگما در نمایشگاه دستاوردهای شرکت های دانش بنیان حوزه رسانه و روابط عمومی در محل صندوق نوآوری و شکوفایی که در آستانه روز خبرنگار (۱۷ مرداد) در تاریخ 16 مرداد 1402 در صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار گردید، حضور یافت و به ارایه دستاوردهای خود در حوزه پورتال‌های سازمانی، خدمات ابری و خدمات مشاوره و امنیت پرداخت.
1402/5/16 دوشنبه
مشارکت شرکت دانش‌بنیان سیگما در نمایشگاه رونمایی از محصولات فناور شرکت‌های عضو پارک فاوا
شرکت دانش‌بنیان سیگما در نمایشگاه رونمایی از محصولات فناور شرکت‌های عضو پارک فاوا که در روز 10 مرداد 1402 در پارک فناوری اطلاعات و ارتباطات برگزار گردید، حضور به هم رسانید. در این نمایشگاه شرکت سیگما از قابلیت‌های جدید ابرعمومی و پورتال خود رونمایی کرد.
1402/5/10 سه‌شنبه
مشارکت شرکت دانش‌بنیان سیگما در نمایشگاه دستاوردهای ایرانی حوزه فناوری اجلاس وزرای ارتباطات کشورهای عضو اکو
شرکت دانش‌بنیان سیگما به عنوان تنها شرکت تولید کننده نرم افزارهای پورتال سازمانی حاضر در این اجلاس که در روزهای 21 و 22 تیر 1402 در هتل اسپیناس پالاس برگزار میگردد، حضور یافته است .
1402/4/21 چهارشنبه
حضور شرکت دانش‌بنیان سیگما در بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ (۱۴۰۲)
شرکت سیگما در اولین سال پس از اتمام کرونا در نمایشگاه بین‌المللی الکامپ بیست و ششم حضور یافت.
1402/4/4 یکشنبه
راه‌اندازی پورتال صندوق ضمانت صادرات ایران
پورتال جدید صندوق ضمانت صادرات ایران با استفاده از نرم‌افزار پورتال جامع سیگما راه‌اندازی شد.
1402/3/17 چهارشنبه
راه‌اندازی پورتال جدید هلدینگ بهسازان فردا
پورتال جدید هلدینگ بهسازان فردا که هلدینگ فناوری اطلاعات و ارتباطات برترین بانک کشور (ملت) به انتخاب سازمان مدیریت صنعتی می‌باشد، با استفاده از نرم‌افزار پورتال جامع سیگما راه‌اندازی شد.
1401/12/8 دوشنبه
12345678910>>>
نسخه قابل چاپ
لوگو سیگما

شرکت توسعه زیرساخت های فناوری اطلاعات سیگما برترین مجری و ارائه دهنده ابزارهای ایجاد و راه اندازی پرتال های سازمانی، خدمات الکترونیکی امن، خدمات رایانش ابری، دسترس پذیری (WCAG) و خدمات مشاوره دولت الکترونیک به سازمانها و شرکتها میباشد.

1401© کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شرکت توسعه زیر ساخت های فناوری اطلاعات سیگما میباشد.